fredag 27 juli 2012

Hår-och sminkinspiration








Ja, det kanske är tjatigt, men jag lever! Och som ni kan se ovan så är bröllopsgrejset i full gång! Och jesus vad jag bryter mot antal bestämmelser med det där kollaget (inga källor) men jaja, det här är i alla fall min smink -och till viss del hårinspiration. 

På måndag landar jag i Sverige, och jag skulle ljuga om jag sa att då får ni ser mer av mig, jo ni fysiska vänner och familj får ju det på ett sätt, men jag betvivlar att bloggen kommer vara särskilt full, men jag skall försöka. Det är alltid roligt att ha lite här att blicka tillbaka på. Nu skall lägenheten (den alldeles nya, fina, vid den lilla sjön) städas och sedan skall jag börja fundera på packningen i alla fall, åker ju trots allt i övermorgon!

Puss o kram
Jennie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar