tisdag 25 juni 2013

3+1=4




När vi precis hade blivit tillsammans, eller hösten efter närmare bestämt, så pratade jag med en vän; hon och hennes kille hade vart tillsammans i fyra år och då tänkte jag oj, fyra år, så länge! Och nu står vi här, 4 år senare och jag tycker det har gått i rasande fart. 

Vi har upplevt en mängd känslor tillsammans, också många platser har vi besökt. Vi har åkt till Gotland, Österlen och Kinnekulle. Vi har besökt Budapest och flyttat till Usa. Vi har vart i Los Angeles, San Diego, Miami, Las Vegas, San Francisco, Sant Augustine, Key West, Mexico, och New York tillsammans. Vi har skaffat vår första lägenhet ihop, i Floridas Fort Lauderdale och vi har förlovat oss, och gift oss i vackra Sala Silvergruva. 



Vi har gått igenom perioder av hjärtskärande saknad och tider med så mycket lycka att våra magar kittlats sönder. För Markus är mannen i mitt liv, min stora enorma kärlek och han gör mig trygg och lugn, galen och lycklig, får mig att skratta och att gråta av saknad när jag är ifrån honom. Han försöker alltid vara den bästa för mig och han är jordnära och full av kärlek. Så jag tackar oss för dessa 4 år och längtar till alla de år som vi har kvar. 



Kärlek och värme. 




Jennie, fru Grip



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar