onsdag 23 november 2011

Kort uppdatering

God kväll!

-Allt går bra, jobbet går fint och M (min hostmom) är lättare att tass med
-Imorgon är det Thanksgiving, skall bli intressant, en heel dag, verkligen
-Jag slutade jobba nu kan man säga, ja och klockan är elva på kvällen!
-PÅ FREDAG KOMMER MARKUS! Helt totalt impulsivt bestämde vi detta förut på lunchen,
allt bara klaffa perfekt!
-Jag längtade hem för första gången på riktigt i fredags. Tänkte på alla trygga människor, pappas kök och mammas vardagsrum
-Jag har beställt en kamera! Som kommer komma till helgen. Är så sugen, kanske blir det en fotoblogg framöver?
-Jag längtar efter att flytta ihop med Markus, jag känner för att gå vidare i förhållandet liksom, hoppas det blir så nästa höst
-Jag har precis färgat håret, blev väldigt bra den här gången. Summa sumarum av mina efterforskningar: Blanda inte ut den röda hennan med brun! Då blir det bara daskigt.
-Jag vill köpa julklappar, har gjort en budget fram till jul och fascineras över hur jag har sex dollar på kortet. Nittio cent på sparkontot, den du.
-I tisdags skrev jag och lotta på våra kvitton när vi ätit på sushistället (efter att vi fått sushi "on the house") att vi var ledsen men vi kunde inte tippa, vi är pank.
-Jag väntar också på två klänningar från Urban!
-Mitt rum ät stökigt
-Jag måste soooova, så god natt! And happy Thanksgiving everyone!

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar