lördag 14 april 2012

Fantastisk kjol och spännande framsteg




Idag har jag tagit det lugnt. Åkt till Mount Kisco och knallat runt i butiker. Letat som en galning efter vackra pärlörhängen men inte direkt hittat något som faller mig i smaken (Jag är inte så lättflörtad). Jag har också tittat efter både underkläder (ohlala) och skor. Det är mycket som börjar hända nu, bröllopet närmar sig med stormsteg och det är nu mindre än 6 månader kvar! Än är inte mycket inköpt men inbjudningarna är nästan färdigknåpade. Det blir en liten, liten hög med inbjudningar till vårt intima bröllop men misströsta ej. Foton kommer att finnas efteråt, och vackra sådana, då Markus systrar båda kommer vara fotografer under dagen.

I morgon åker jag in till stora staden (äntligen!) för att köpa det sista pysslet till inbjudningarna. En och annan present skall också köpas då min stora lillebror fyller 18 år om en vecka! Kan ni tänka er? Verkligen galet så tiden går. Det måste betyda att jag är 20, herrejistaness ;) Jag och bror min skypade i flera timmar igår, vilket inte händer så ofta. Och det var verkligen underbart! Vi är så himlans lika, han och jag, och det börjar verkligen märkas nu när våra åldrar kommer närmare varandra, så att säga.

Sist men inte minst vill jag berätta att minstingen har bestämt sig för att gå 6 veckor på sleep away camp, vilket betyder att jag slutar jobba här i mitten av juni!! (Peppar, peppar, ta i trä) Då styr jag kosan söderut och flyttar hem till min älskade! Om allt går vägen kommer vi även då börja titta på en ny lägenhet, tillsammans. Tänk vad stor jag blivit! Men nu börjar jag nog jobba snart. Ha det fint!

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar