fredag 22 februari 2013

Det är min man det!





Står på gymmet och får ett samtal.. Det är Markus som ringer, konstigt tänker jag. Han är ju i Italien nu och klockan är två på natten där, plus att jag inte hört av honom på hela eftermiddagen då mottagningen är skitdålig pga av dåligt väder... Jag svarar och skriker glatt rakt ut då han säger; Jennie kan du hämta mig på flygplatsen sen, jag är i atlanta nu och landar i Miami om 3 timmar!! Han skulle inte komma förrän eventuellt imorgon eller i början av nästa vecka, trodde jag ja! Den jekeln har lurat mig helt och kommer snart hem igen. Grundlurad är vad jag är men gladare än jag vart på hur länge som helst! Han kan fortfarande han, och jag har sagt det tusen gånger förr, men jag säger det igen; Jag har världens mest fantastiska man och jag älskar honom till tusen! ♥ Nu måste jag skynda mig och göra iordning mig, duscha och piffa! Wieeeh!!





Fru Grip


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar