torsdag 15 december 2011

Snabbt

Hej, är riktigt dålig på att uppdatera här, det med att ha en blogg är inte riktigt min grej kanske.. Men i alla fall, kör en punklista med lite tankar, bättre än inget säg!

-Markus är på Bahamas igen, han åkte i söndags men kommer hem på lördag, känns skönt. Då kan vi prata igen.
-Jobbet går helt okej, allt rullar på och jag har koll på det mesta.
-Ser fram emot söndag. Då skall jag in till stan och julshoppa allt det sista! Skall till en loppis i Lower midtown också som verkar riktigt rolig.
-Nästa fredag åker jag till Florida och min pojke! Ser så otroligt fram emot det att det drar i magen på mig, vill dit nu!
-Jag tittar på julkalendern men den laddar en massa, vilket är en av anledningarna att jag faktiskt skriver här.
-Har börjat fylla på min "Inspirerande rum" mapp något otroligt, längtar efter att bygga hus och göra bo! Ojoj, blått nitton.
-På tal om det! Om tre veckor fyller jag 20! Lämnar mina tonår bakom mig, åh herrejistanes, kan knappt förstå det.
-Nu har nog det hela laddat klart och snart måste jag sova, mamma o ella har åkt till indien också! Önskar dem all lycka.

Puss o god natt!
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar