onsdag 7 december 2011

Pånyttfödd

Kära dagbok, ikväll hände något stort. Det började med att jag hittade vad den där fina frisyren jag alltid velat ha hette. Margaretafläta. Och när jag youtubade den hittade jag en video med en otroligt snygg tjej där hon visade utförandet. I bakrunden spelades en fantastisk låt och då jag kollade upp bandet, samt började lyssna på just youtube.. Ja världen, då pånyttföddes jag! Helt otrolig känsla, jag har känt ett tag nu att det är något stort som fattas i mitt liv och förstod nu varför. Musiken, the soundtrack of my life. Och på den vägen är det.. Efter det sprutade olika band emot mig och nu är jag frälst och lycklig! Tänker på gamla konsertminnen och kärlek. Tack världen, tack livet, tack mig.

Några upptäckter ikväll är;
The Tremper Trap
Little Dragon
Bedouin Soundclash

(En annan fläta jag gjort)

Puss och godnatt
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar