söndag 23 december 2012

Jennies önskelista!

Nämenheeerreguud, så jobbigt det blev nu då! Mer än en månad sedan jag senast postade ett inlägg här, ojoj. Men det kommer la i godantid då! Och med ett högst aktuellt inlägg också (Nej, inte om jul) för om två veckor, imorgon, fyller jag nämligen 21 år! Inte illa pinkat, som man säger. Nejdu, här i Usa är det ju så att just 21 är en Mycket viktig ålder att fylla, för då får man (äntligen) ta sig ett glas rött till maten utan ångesten att bli påkommen som minderårig. Så heja mig! Mera sprit!

Detta tänkte jag för-fira med en liten eminent Önskelista! Så varsågoda gott folk, det tål att begrundas (Obs! Utan inbördes ordning, förutom nummer 1, det är Verkligen nummer 1 på min önskelista; Klänningar!! Samt skor);


1. Valfri klänning från Modcloth (Tex den på länken), 
samt valfria skor från tex Etsy


2. Vintagefestboken "Vintage Party", som kommer ut i mars 2013 



3. Parfymen Dior Hypnotic Poison



4. Sängklädsset från Potterybarn



5. En mjuk, inte för stor, morgonrock i fin färg (Svart, grå, mörkblå, grön)



6. Presentkort på tex HM, Macy´s, Pottery Barn (man kan köpa email-presentkort)


7. Lanterna från Pottery Barn 



8. Diadem från Shopruche.com




Det var allt för nu, men kika in igen! Mer kommer säkerligen tilläggas ;) Tack och hej, och just det, imorgon är det jul, så GOD JUL i förskott! 



Fru Grip


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar