måndag 25 april 2011

25/4 - Vår dag idag

Det blev ingen uppdatering! Vilket är otroligt jätte bra :) För det betyder att saker och ting vart fina sedan senaste inlägget. För som sagt, när saker går bra uppdaterar jag inte ;) Jag har haft en superbra vecka på Orust och jag har träffat efterlängtat folk, kört hur mycket bil som helst och umgåtts med familjen. Verkligen en bra vecka. Jag har också prata mycket intressanta saker med en vän och också med mor min.. Relationer har vi pratat. Fick en del insikter och så. Dock har det ju vart som det var med att prata med killen, men han har funnit uppkoppling så vi kan prata på skype om nätterna, när jag inte sover av utmattning.

Idag är det vår månadsdag också <3 22 månader.. Alltså Två kvar till Två år!! :)

Puss
Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar