torsdag 14 april 2011

Dagbok 14/4

Idag har jag druckit vin på Clarions kl fem. Mumsat snittsar har jag också gjort.. Jag skall ha snittar på min student. Jaghar funderat lite och kommit fram till de som låter godast:

Mörkt bröd med en bit lax och en klick hovmästarsås på
Mörkt bröd med räkröra på
Sådana där med en grön oliv och en bit feta på en liten pinne

Mumms..

Men största nyheten idag är att min älskade man hittat en satelittelefon på båten, och han har skaffat ett kort för 70 kronor som gör att vi kan prata i en hel timme! Dock får det bli kl. tre inatt min tid. Men det är det värt.. Har inte hört hans röst sedan.. Ja, jag vet inte. Det gör så grymt ont i bröstet och det känns som om jag är ensam. Om han bara kunde få mina sms. Och inte har jag fått något sms av honom inte. Men det är la för att vi skall höras inatt. Men endå.. Vill spy på det här. Allt blir liksom skit och helvete utan att kunna prata med honom. Längtar sönder till inatt, vill bara lägga mig nu så det kan bli tid. Men först skall jag åka och möta min kära broder som skall vara här över helgen, det skall bli roligt i alla fall. Funderar på vad vi skall göra.

I alla fall, jag kommer uppdatera om samtalet imorgon.

Puss


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar