onsdag 13 april 2011

Dagbok 13/4 - Telefontid

Fem minuter om dagen är det vi får, jag ringer honom prick tre hans tid, nio min tid. Och så fem minuter speedad konversation om vad vi gjort, hur det går. Det svider som fan, men så är det just nu. Bara att stå ut. Problemet är bara att imorgon kommer ju samuel och jag skall hämta upp han vid nio, på centralen. Och sedan kommer vi säkerligen inte vara hemma de dagarna vid nio.. Hmm.. Jag får helt enkelt ringa från mobilen och så får han kanske hjälpa mig med att betala den räkningen sedan. Ja, så får det bli. Jag har magknip från bakispizzan och pisskatten rasmus har hoppat ut genom fönstret. Känner mig febrig och dan men nu skall jag gå och lägga mig. Sömn gör att tiden går fortare.. Håller tummarna för uppkoppling om en vecka, har inte önskat något mer i mitt liv känns det som.

Puss

Älskar Markusen min

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar