torsdag 28 april 2011

Dagbok 28/4 - En halvtimme kanske

Harmoni, jag står kvar i duschen. Höjer värmen, höjer ännu mer. Åh, gud vad skönt! Det bränner över huden och jag får gåshud. I drömmen står Markus bakom mig, han kommer närmare och jag kan känna hans värme möta min. Han håller om mig, hårt och länge.. Men duschen är tom och jag stiger ur igen.. Torkar mig, tänker på hur galet grym och duktig jag är egentligen. Trots trytande ork och ett visst pisshumör inatt. Jag skyller på mensen och så börjar jag smörja in mig i kokoskräm.. Jag luktar nästan alltid gott tror jag, folk brukar säga det. Ibland känner man sig givetvis inte särskilt fräsch, som idag, eller igår.. Men jag brukar nog lukta rätt gott. Synd bara att min kokosparfym från usa är slut. Den var så go.

Jag har lite ont i halsen känner jag nu, lite sådär inte ont men strävt och torrt. Lite.. Hm.. Hoppas inte jag blir sjuk. Åker ju till Lissabon nästa vecka ju. Jag tar på de mjukaste favorittrosorna och en stor varm tröja. Jag är nog hungrig, men i kylen ligger endast en morot.. Och lite mjölk finns det, jag fyller ett glas och tänker fan, jag måste äta. Annars blir jag tjock. Jag vill inte bli sådär tjocktjock. När jag blir stor skall jag läsa näringslära och ha en personlig tränare. Vilken dröm, någon som bara peppar en och skriker åt en att aldrig ge upp. Jag skulle nog bli arg tillbaka och det skulle kännas skönt. Träna, pumpa, peppa, kämpa.. Jag saknar att träna. Fan, jag känner mig inte sexig nu alltså. Jo, förMarkussexig ändå. Så där myssexig, mjuk och gosig. Jag kryper ner under täcket, och nu väntar jag på att killen skall ringa.

Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar