onsdag 7 mars 2012

Idag 7/3

Hej! Klockan är halvåtta och jag är hungrig.. Skall alldeles snart gå ner och väcka L men ser inte direkt fram emot det, vet att hon somnade sent igår och kommer antagligen vara lite suris.

Det är onsdag och imorgon kommer min bror och pappa, känns både spännande och roligt. Markus har också sin far och hans respektive på besök nere i Florida, så det blir nog bra att jag också får lite familjesällskap här uppe hos mig.

Igår var det exakt sju månader kvar till dagen D, so to speak. Och vi har kommit en riktigt god bit på vägen skall jag säga. Har kommit fram till att jag inte vill avslöja Allt för mycket här, hur det blev kommer ni få se här på bloggen i höst. Men frukta inte, jag kommer dela med mig av inspiration, en del tankar och annat smått och gott. Och för all del fortskridningen av klänningsprocessen såklart. Snart kommer det ett inlägg med lite bilder! Ha det fint, och hoppas solen skiner på er alla idag.

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar