tisdag 23 februari 2010

Ett städinlägg

Hejhopp! Nu tar jag en paus i fejandet och sitter ner i den mjuka sängen. Nu är vardagsrummet skinande rent och det är dags att besluta vad som skall skrubbas härnäst.

Det är nämligen så att jag flyttstädar ser ni. Min älskade skall flytta ur sin lägenhet på järvstigen här i Uddevalla och det börjar bli brott. På fredag skall nycklarna in hos Uddevallahem.

För närvarande är det allt en del kvar att göra, men absolut inte omöjligt mycket. Det gäller bara att ta tag i det och göra små röj. Dock är allt inte ute ur lägenheten än så nu sitter jag och funderar på hur jag skall gå till väga.. Då vardagsrummet är klart så vill jag helst inte flytta in saker där men det blir jag nog så illa tvungen att göra, för att komma åt andra områden. Hallen blir nog det sista att städa men den får vänta tills saker och ting där är veck. Just nu är den nämligen belamrad med diverse väskor och flyttlådor.

Det var nog allt för närvarande. So long suckers

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar