måndag 10 oktober 2011

Columbus day

Idag har vart en lång dag. Barnen var hemma från skolan, då det är columbus day och energin flödade i huset. De hade både två kompisar över, vilket var skönt, men mycket hände ändå. Bla fick de för sig att skvätta ner en trappa i trädgården med färg (De skulle måla en annan sak men lyckades missa ganska grovt). Fick försöka få den ren, vilket inte var den lättaste uppgiften. Ton med tvätt och en massa annat, men jag mår bra. Har lite huvudvärk och Markus ringde precis men hans uppkoppling var så himla dålig att jag inte kunde höra honom, alls. Men han skrev lite kärlek, och jag hoppas jag får höra hans röst imorgon. Imorgon är en vanlig dag, tisdag och tjejerna har inga aktiviteter (enda dagen i veckan). Jag måste komma iväg till gymmet och springa, känner mig som femhundra kilo idag. Det är starbucks imorgon kväll också, mysigt. Men det bästa av allt! Markus kommer på fredag, och sedan stannar han i Usa! Efter vår underbara helg, som kommer. Är påväg, nästan här! Längtar så jag kan dö, så otroligt skönt, äntligen. Den senaste månaden har känts som år. Verkligen, skall bli så skönt att sova intill, sexa, mysa och bara vara. Det spelar liksom inte så stor roll vart vi är, så länge vi är tillsammans. Nu skall jag mysa med lite te och tv-serier och sedan blir det sängen. Vill att det skall bli imorgon nu, så att det blir fredag snart! Wie!

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar