onsdag 5 oktober 2011

Trötter

Hej världen! Jag är trött, ja, trött, trött, trött. Idag har vart bra, ja helt okej, jätte bra och mindre bra, allt tillsammans.
Jag hade världens mysigaste frukost, efter att ungarna åkt, med Lotta nere i Chappaqua. Vi hittade en fin liten restaurang med uteservering mitt i den värmande höstsolen. Här slog vi oss ner och avnjöt en frukost och ton av varmt kaffe. Hon är fin, Lotta.
Sedan gymmade jag. Var dock väldigt trött i mina stackars muskler (Som endast fått sova fyra timmar natten innan) så jag körde mest styrka och lite kondition. Eftermiddagen flöt på bra, vek tvätt, hjälpte med läxor osv. Allt blev lite fel sedan.. Men allt gick bra, ändå. Kollade lite på serier med familjen. Gick upp. Klar! Där var dagen. Nu skall jag börja försöka sova, ja, redan! Bättre tidigt än aldrig.. Eller något.

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar