onsdag 15 maj 2013

Saker och ting




Kära ni, här kommer ett inlägg fyllt till bredden av vackra ting! De flesta sakerna är från Indiska men också lite smått och gott från Bolia och Pure Love. Något av en önskelista kan man la säga. Direktlänkar hittar ni på min Pinterestsida, på board Home/Furniture/Decor
































Det var allt för idag, längtar tills jag kommer hem så jag kan strosa runt på Indiska inne i stan, den stora vid domkyrkan! Behöver köpa kuddöverdrag och gardiner till sovrummet, och de är ju lätta att få ner i resväskan.. Den sista stolen här är ju helt fantastisk! Kan inte sluta titta på den! Tänk ett träbord i varm ek, omgivet av dessa stolar med gråa fårfällar draperade över sig! Och i taket några lampor i varmt guld.. Åh, ryser lite vid tanken. Sen kostar de dock skjortan så man får ta och börja samla om det skall bli av! Nu skall jag dock samla ihop mig själv istället, träna och byta om, ikväll skall jag stänga själv på jobbet. Har inte gjort det så mycket än, men ska bli skönt, måste öva på det. Tack och hej!




Jennie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar