onsdag 29 februari 2012

De senaste dagarna

Hej! Märker att jag längtar efter att posta ett inlägg här när jag inte gjort det på några dagar, riktigt roligt måste jag säga att det är! Här följer en kort summering av de senaste dagar..

Jag har tvättat både jobbmobilen och min privata telefon i tvättmaskinen.. Ja det är sant! Nu när jag skriver om det blir jag nästa lite ledsen igen. Jag hade Alla kontakter, bilder och smskonversationer från år tillbaka på den där mobilen. Saknar den så! Eller i alla fall dess innehåll.

Jag har fått köpa två nya mobiler for 20 usd styck (Det absolut billigaste de hade) men även det tog lite väl hårt på min ekonomi.. Nu skall jag bara spara ihop till en ny mobil till mig, wie, precis vad jag behövde! Eh

Markus åker tillbaka till Usa imorgon! Efter att stannat lite längre i Sverige är det efterlängtat att äntligen få ha honom på vår sida havet igen.

Jag har fått ett uppsving i mitt bröllopsplaneringsliv! Rensar webben efter bra ideer och fina saker! Pirrar lite i magen gör det också!

Haft en liten livskris i miniformat (några timmar) över vad jag skall göra när jag flyttar till Florida i höst och vad det skall bli av estetJennie. Kände av att jag fyllt 20 då jag nästa dag började skriva en resume och titta på teaterklasser. Jag har en ide..

Sist men inte minst så var en av de helgkurserna jag skulle gå på fullbokad, och den enda helgen att ta den på istället var helgen efter, vilket är Markus födelsedagshelg. Jag fick en liten törn i hjärtat när jag såg det. Dock har jag min lediga helg veckan efter (första i april) och Markus har kommit upp nästan varje ledig helg jag haft.. Men den helgen har han besök i Fort Lauderdale. Så jag vet inte alls hur våren kommer bli och det gör att jag får riktigt ont i magen vid blåtta tanken.

Det här inlägget hamnar i vardag, kommer snart med ett annat, mer bröllopigt inlägg att bita i.

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar