tisdag 21 februari 2012

Som jag väntat..

Ja, jag vet att alla nog redan förstått det.. Men nu är det dags att "Go official" på bloggen (Äntligen) för...

Vi skall Gifta oss!!

Den 6 oktober i år skall vi säga det magiska ordet Ja och på så sätt bli man och hustru. Efter att nu fått träffa våra kära familjer och öga mot öga berätta mer, förklara och prata om våra fantastiska planer är vi nu redo att ropa ut det över åkrar och berg! (Med andra ord publicera det på webben.)

Och iåmed detta så ändrade jag även bilden överst på bloggen, för hör och häpna, i framtiden kommer ni få ta del av bröllopsinspiration, fortskridning av planering, tankar och en massa annat gällande den stundande dagen. Jag kan knappt bärga mig att äntligen få dela med mig av inspirationsmappar och sidor som datorn nu är fullproppad med! Detta skall få bli vår egen lilla dokumentation över tiden som leder oss allt närmre den största dagen av dem alla, vår dag.

Med detta vill jag med ett enormt leende på läpparna och en massa kärlek i bröstet önska er alla (vilka ni än är) en fantastisk dag, och gjorde du inte det innan, så är det nu tid att börja följa bloggen (Länk hittar du på sidan).




Puss och kram
Jennie och Markus

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar