torsdag 23 februari 2012

Trötter, tillbaka i Usa

Nu är jag tillbaka i Usa, i Chappaqua och rummet.. Är trött, trött, trött och skulle kunna somna nu men familjen har inte kommit hem än och undrar om de kanske förväntar sig lite hjälp när de väl är hemma. Kl. är dock nio och i min kropp (som precis ställt in sig till svensk tid i sista sekund) är klockan tre på natten. Plus en massa flyg och restid som gör att jag fortfarande mår rätt illa. Grädden på moset är att en del av den fina oljeparfymen jag fick av mamma i helgen har (trots noga tillsluten) läkt ut bland de andra flaskorna och nu luktar hela övervåningen kryddig indisk parfym.. Så känner mig lite yr också.

Sorgsen att lämna Markus på andra sidan.. Längtar tills han kommer till Fort Lauderdale på söndag så vi kan få prata skype i en massa timmar. Nu skall jag packa upp lite till och hoppas att de antingen kommer hem eller (vilket jag helst vill) smsar att de blir hemma sent och att jag kan gå och lägga mig. Snart hörs vi igen, för då har jag en massa saker att berätta och visa!

Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar