söndag 6 januari 2013

Inspiration

Jag skall erkänna en sak, efter bröllopet kändes det lite tomt. Det är nog något som många andra upplever, inte bara efter ett bröllop men efter att man planerat och grejat inför en stor fest eller liknande, och när man vaknar nästa dag så är det klart, över. Det man fixat, tänkt och drömt om i flera långa månader är avklarat, kanske blev det som man tänkt, kanske bättre, kanske inte. Men huvudsaken kvarstår, vad skall man nu fokusera sin kreativitet på? Och i mitt fall, som nu blivit mer eller mindre besatt av fina bröllop, hur skall jag komma undan med att fortsätta läsa tonvis med bröllopsbloggar eller fortsätta pinna bröllopsbilder på Pinterest? (Heter förövrigt Jennieoleana där)...

Jo, man kan fokusera om, det behöver inte vara ett framtida bröllop man nu hämtar inspiration för, utan kanske en framtida fest! Eller en framtida källa för inspiration till vänner, eller varför inte födelsedagsinspiration! Så jag tänker fortsätta att gotta mig i guldbröllop och glittrande klänningar, bara för att jag kan, och med ursäkten att det är inför min 25års dag, eller den där festen vi lovade resten av släkten när vi gifte oss så litet, för den skall hållas! Isinom tid.. Så här kommer lite fina inspirationsbilder! Tack och hej.. Och just det, imorgon är min födelsedag! Wie!








Källänkar finns på min Pinterest 


Jennie


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar