lördag 19 januari 2013

Raw food dessert

Okej, seriöst, titta på den här kakan! Skulle du någonsin kunna gissa att den är helt raw? Inte jag i alla fall. Den ser helt fantastisk och alldeles supersmarrig ut! Absolut något jag skulle vilja ha på min födelsedag. Men jag har ju redan fyllt år nyligen, så nästa födelsedag är la när mormor kommer och hälsar på i februari. Kanske hon blir sugen när hon ser den här?

Jag måste köpa en food processor! Går ju inte att göra något raw food utan en sådan, plus att jag är sugen på godis nuu! Men dieten tillåter ju varken socker eller mjöl. Så det här är ju perfekt, skall nog åka och titta på en food processor redan idag.. Tårtan är från den här bloggen, en hel skattkammare med mumsiga raw food desserter, så enjoy!





Mumms!


Jennie



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar