torsdag 3 januari 2013

Nyårslöftena mina

Nyårslöften måste man la ha.. Eller? Även om så kanske inte är fallet så tycker jag allt man kan ha lite matnyttiga Guide lines för det nya året, inte sant? Mina är som följer;


1. Utesluta socker och kolhydrater, samt hålla mig till en liten mängd rövin ist. för drinkar och öl. (Detta har jag redan börjat med efter jul, med undantag för desserten och bubblet på nyår)

2. Träna mer; Gå minst 20 min om dagen, samt gym några gånger i veckan. (Även detta är igång, har gått varje dag sedan jul, samt lite gym, men ang. gymmet och tiden att gå så tänker jag börja med få gånger/kort tid och sedan öka allt eftersom, så jag inte chockstartar och sedan tröttnar. Gymmet kör jag bara 2 gånger i veckan nu tex)

3. Pyssla mer! Något som också kickat igång det senaste är just det, att pyssla och måla, vilket jag blir så glad av, viktigt att ta sig tid till. 

4. Tro mer på mig själv! 2012 var trots allt fint också en tid då mitt självförtroende gick i botten pga den jobbiga tiden i NY. 2013 skall bli mitt glädjeår! Heja Jennie!

5. Ge mer, se andra mer och lyssna mer och framför allt; Älska mer!



Julafton, jag och granen..


En ganska basic lista kan tyckas men värd ändå :) Så heja mig och heja oss, låt 2013 bli ett lyckans år (bla för att motbevisa själva talet 13 såklart!)


Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar