onsdag 17 augusti 2011

Bomull

God kväll! Idag har vart en mysig dag, en bra dag, jag har fått köpt lite småsaker (Som jag kanske inte letade efter men ville ha när jag hittade). Jag har tröstat en liten efter att ett fågelbo fallit till marken och jag har gjort köttfärslimpa för första gången i mitt liv. Jag har haft en lunchdejt med min kära och jag har målat med waldorffärger, och tagit en lång dusch. Jag har blivit raggad på och känt mig förnärmad. Jag har läst godnattsaga och gjort planering av veckans dagar. Jag har tänkt på vad jag skall packa när jag flyger till Markus och jag har gjort fina listor. Jag har känt mig lite lost i mitt egna huvud som inlägget kanske antyder med dess upplägg och jag har sagt godnatt till honom, så god natt från mig.


Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar