söndag 21 augusti 2011

Dags att vakna

God morgon! Jag vaknar med en lustig känsla i kroppen, som om något viktigt fattas, jag kollar mobilen, inga sms, aha, det är det som fattas, Markus röst i telefonen. Hoppas verkligen det går bra där borta, har inte hört något på ett litet tag nu. Jag vaknar också med en turban på huvudet och sängen full i smulor från hennan, mumsigt!
Känner mig både trött och sliten då nattens sömn vart rent bedrövlig och mjölken till flingorna smakade konstigt, min frukost alltså. Men snart är det dags att kliva iväg till duschen, få ur hennan, klä mig och sedan bär det av till den stora staden. Skall träffa Emma, en svensk tjej som jag stiftat bekantskap med, som det så vackert heter. Det beror lite på vädret men planen är att promenera genom centralpark, för att slutligen komma fram till Greenflea market, en av NYs största loppisar. Sedan får vi se vad som händer, spännande helt klart, hur vi skall klara att ta oss runt. Nu skall jag sätta igång, hej så länge.


Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar