lördag 13 augusti 2011

Home alone

Alldeles, alldeles underbart.. Idag sover jag själv i det stora huset. Jag klagar inte, det känns skönt att få göra mig hemmastad min första helg som frisläppt au pair. Idag la dock uppkopplingen av och det såg kritiskt ut ett tag, men som tur var fixade det sig och jag har kunnat både hyra film på on demand, och prata med min man. Jag har också vart iväg på utflykt. Hittat fantastiska skor (Som jag nog måste köpa någon dag, för att jag inte gjorde det idag), samt faktiskt köpt en vacker klänning och hittat en rostorange resväska att resa till Markus med. Finfint märke, något med en prislapp alltså, skall dock vänta lite så att jag märker hur mycket jag faktiskt vill ha den, innan jag köper den. Har jag tänkt på den varje dag till onsdag, då köper jag den! Ohlala.


Det enda idag har nog egentligen vart när jag tittade på den romantiska filmen och inte kunde sluta gråta för att allt var så fint, och jag förstod hur mycket jag längtar efter, och älskar min kille. Men jag håller mig strong, försöker så gott jag kan i alla fall. Och jag klarar mig väldigt bra, jag är imponerad av hur bra jag är! Puss på det


Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar