lördag 20 augusti 2011

Mannen ombord

Nu är min man ute på äventyr igen, han är för närvarande i South Hampton, UK, och har precis gått ombord en båt med två polaker och en amerikan. De skall slutförra jobbet som är kvar från Bahamas. De skall jobba nätter, de får inte föra oväsen då båten är fullbokad med passagerare och ägarna är tämligen förbannad över att jobbet inte är klart, vilket inte är varken Markus eller de andras fel, men de får ta skiten. Det kommer gå bra, men situationen är kanske inte den roligast, men ett litet äventyr blir det allt. Som tur är så är det bara en vecka han skall vara där, sedan flyger han hem igen och dagen efter möter han upp mig på flygplatsen! Då kommer jag för att stanna en vecka hos min kära. Så skönt.


Nu måste jag gå upp och fixa frukost, samt en massa annat som skall vara klart innan jag börjar jobba kvällen idag. Sånt är det, nu kör vi!


Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar