onsdag 24 augusti 2011

Oh Yes!

Jag behöver skriva.. Ja det gör jag verkligen! Jag behöver rensa hela mig, få ut alla biprodukter och starta på nytt. Jag behöver måla en tavla, sjunga en sång, finna en ny vän och skratta tills jag kiknar. Jag behöver klä mig fint och locka mitt hår, dansa en hel natt och få ont i fötterna. Jag behöver känna mig sexig och jag behöver träna tills jag spyr. Jag behöver lära mig att gå långt i höga klackar, som på film, jag behöver köpa en alldeles för dyr klänning och vara nöjd med det. Jag behöver göra något som gör mig rädd, för känslan efter är den bästa av dem alla och jag behöver knulla en hel dag. Jag behöver köpa skor jag inte behöver och jag måste få en ansiktsbehandling. Jag behöver dricka en hel flaska rövin, vandra i NY om natten och jag behöver känna mig friare än en fågel. Jag behöver stå utomhus när åskan går och jag behöver tatuera in något, någonstans. Jag behöver svänga mina höfter tills de nästan går sönder och jag behöver känna dunket från en livekonsert i bröstet. Jag behöver köpa nya underkläder, och beundra min kurviga kropp i spegeln alldeles för länge. Jag behöver skrika det högsta jag kan och jag behöver gå en lång romantisk promenad med min pojkvän. Jag behöver känna mig förstod till hundra procent och jag behöver göra något dumt. Åh, det var skönt. Nu skall jag sova.


Jennie

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar